Jak tanim kosztem promować firmę?

Dodano: 11.12.2013

Każdy startujący lub początkujący przedsiębiorca zdaje sobie sprawę, że reklama i marketing to nieodłączna część każdego biznesu. Niestety jest to dość kosztowna usługa, jednak zwykle daje pożądane efekty. Nie należy jednak zapominać, że otrzymanie środków na promocję jest prawie nieosiągalne. Jak tanim kosztem rozreklamować swoją firmę?

Po pierwsze w obecnie należy rozpocząć promowanie swojego biznesu od skonstruowania swojego miejsca w internecie. Koszty są praktycznie żadne, ponieważ praktycznie wszystko można zrobić samodzielnie i bez wysokich opłat.

Poza tym dość popularny jest marketing szeptany, czyli przekazywanie ciekawostek o firmie lub pozytywnej opinii zwyczajnym ludziom, na przykład kolegom, rodzinie, przyjaciołom, którzy przekażą wiadomość dalej.

Od niedawna zauważyć można poważny rozrost mediów społecznościowych, które dobrze wpływają na kreowanie wizerunku firmy, reklamowanie marki oraz przyciąganie nowych i unikatowych konsumentów.

red. Justyna Błahut
bweek.pl

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *