Czy warto promować firmę w mediach społecznościwych?

Dodano: 22.05.2014

Popularność mediów społecznościowych nieustannie rośnie. Początkowo konta aktywowali normalni ludzie, którzy chcieli porozumiewać się przyjaciółki lub poznawać rówieśników z najdalszych zakątków świata. Z upływem lat stały się idealnym miejscem dla świata biznesu. Jak firmy wykorzystują social media? Czy rzeczywiście pomagają w działaniach marketingowych?

Na wstępie należy wyjaśnić, że wśród tradycyjnych metod promowania działalności są broszury, billboardy, marketing szeptany czy strategie reklamowe w telewizji lub radiu. Jednak wraz z rozwojem internetu klienci oczekują więcej.

Z tego powodu przedsiębiorstwa zakładały strony internetowe, aby przypominać o promocjach, numerze telefonu oraz całej ofercie. Oprócz tego ciekawą propozycją okazały się media społecznościowe, ponieważ tam potencjalni zainteresowani spędzali najwięcej czasu.

Firmowy profil pozwala na wskazanie adresu firmy, czasu otwarcia, branży oraz kontaktu. Dzięki niemu pojawiają się wszystkie aktualności, atrakcyjne konkursy z nagrodami oraz opcja zapisania opinii o miejscu. To świetne i bezpłatne wyjście dla początkujących, ale również poważnych i prężnie funkcjonujących, przedsiębiorców.

red. Justyna Błahut
bweek.pl

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *