Czy telemarketing jest skuteczny?

Dodano: 20.11.2013

W zasadzie każdy czynny zawodowo i towarzysko człowiek posiada własny telefon. To idealna okazja do prowadzenia działań telemarketingowych. Dają gwarancję, że reklama trafi do odbiorcy i w zazwyczaj zostanie przyjęta pozytywnie. Czy współczesny telemarketing jest naprawdę skuteczny?

Tak naprawdę telemarketing jest świetnym rozwiązaniem dla firm, które świadczą działalność handlową lub usługową. Mogą przekazać wiadomość tekstową lub obrazkową, która reklamuje nowy produkt lub po prostu zadzwonić.

W ciągu wielu lat powstało całe mnóstwo metod łowienia klientów przez telefon. To niełatwa sztuka, jednak zwykle żeruje na naiwności i braku sprawdzonej wiedzy. Dodatkowe znaczenie ma odpowiednia dykcja, prezentowanie tylko pozytywnych stron oferty.

Każda firma ma swoje własne na generowanie danych teleadresowych. Często klienci uzupełniają ankiety, formularze, uczestniczą w konkursie lub w internecie pozostawiają kontakt. Można powiedzieć, że obecnie telemarketing jest najbardziej skutecznym sposobem sprzedawania oferty.

red. Justyna Błahut
bweek.pl

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *